Kadernur ya cok normal bunlar. Dis cikariyor, onun nasil rahatsiz ettigini bilemiyoruz. Ayni zamanda ek gida donemi belki bagirsaklari tolere edemiyor, gazi oluyor şişkinliği oluyor. Belki sadece sizin teninizin kokusunu istiyor, bag kurmak istiyor. Lutfen sakin olun. Dunyamiza yeni geldi, alismaya calisiyor. Sizinle bag kurmak tek niyeti. Biliyorum bazen cok zorlaniyoruz ama sunu unutmayalim ki bilincli bir sekilde degil hicbiri. Sadece yardim isteme sekli. Benim kizim da oyleydi sonrasinda disleri cikti biraz daha rahat su an.