Umutunannesi_65 alchn ne kadara aldin cnm nerde aldın bende almayı düşünüyorum ya bebeğim ek gıdaya geçecek çok lazım olacak.
bir_AlPaRsLaN_annesi alchn benimde Tefal rengi aynı modeli benziyor 1 buçuk senedir kullanıyorum memnunum
alchn Umutunannesi_65 Aksaray kapalı çarşı kuzum ökcesizler diye bir her 1300oldu taksitle ama çoğu yerde 1500 1600 dediler internet de 1300falan var
alchn nur-nr_123 teşekür ederim canım valla Karaca aldım çok kötü ydu burda sordum plips Tefal fakir dediler ama plps de hazinesi küçük mus üç yere sordum en iyisi Tefal geldi ins bunda tuturmusumdur😀
Alpler2020 Güle güle kullanın bende şimdi bakıyordum karşıma çıkması iyi oldu benimki bozuldu iyi bişey istiyorum bende rende falanda yapsın bende bakayım buna
alchn Alpler2020 yeni aldım daha ama çoğu kişi Tefal marka önerdi bana bende karaca sonra Tefal ama çoğu satıcı bile Tefal önerdi
alchn Umutunannesi_65 Tefal aslında çok Uygun çok gezdim valla markası baya iyi diyor lar. Bende İlk kulancam bakalım ins uzun ömürlü olur