Papatya-ya biz başlangıçta biogaia kullandık. Gaz damlası değil o bağırsak düzenleyici olarak geçiyor. Biz etkisini görmedik. Metsil aldık daha sonrasında şimdi daha iyiyiz. Metsil devlet tarafından karşılanıyor. Önce bence bunu dene çünkü biogaia 150₺ gibi bi ücreti var. Metsilden etki almazsan sonra onu alırsın. Gereksiz yere para çöp olmasın bende öyle oldu🙂. Damladan 10 gün içerisinde etki görmezsen değişmen gerektiğini doktor bize söyledi. Her bebeğin etki göreceği damla farklı oluyor deneyerek bulmak gerekiyor artık☺️