Lina123 Bebeğim 5 ay 17 günlük ; dün ilk kez regl oldum . Bu iyi mi kötü mü ? Sütümün kalitesi değişir mi erken mi oldum arkadaşımın ablası 8. Aya kadar olmamıştı ? 🤷♀️🤦♀️
ly35 Lina123 çok normal bi zaman. gece gündüz emziriyorsanız biraz daha gecikiyor ama 10.ayda olan da 5.ayda olan da normal. süte bi zarar gelmez :)
ly35 Lina123 evet annem 2.ayda regl oluyormuş 3 çocukta da ben 10.ayda oldum. ama normal diyor doktorlar. sizinki de normal 😊