Tazeanne3 ay bende emzirme sütyeniyle çıkıyorum, sarkık duruyo aynn, aynaya bakınca kendimi nine gibi hissediyorum 😂😁 kaplı, toparlayıcı emzirme Süt yeni yok mu acabaa 🤔😁😁
İnternetten sipariş etme şansım yok benim, mağazadan alan varsa önerebilir mi 🥰🥰🙏