frknmomy Merhaba hanımlar benim bebiş 2300 doğdu bugün kontrol olmuş Furkan kuşum 4 kg olmuş maşallah🧿 sizin bebisler kaç kilo
Badehandeyldz frknmomy kızım 2850 idi sadece anne sütü 4950 kg olmuştu . Oğlumda 3340 doğdu sadece anne sütü 5 kg olmuştu
Rozza frknmomy benim bebeğim de 1 aylık 1 ayda 1 kilo aldı sizinki maşallah iyi almış ama sadece anne sütüyle besliyorum ben ondan sordum
prenses_we_prens_annesii Badehandeyldz maşallah acaba nasıl besleme düzeniniz wardı bende sadece anne sütü ama bebeğim 2 aylık oldu we tam 5kğ çıktı yani 3530 da doğdu
Badehandeyldz frknmomy aramıyorsa vermemeni tavsiye ederim çünkü sırf kilo aldırmak amaçlı tavsiye edenler var. Ama doymuyor acıkıyor diyorsan ver tabi afiyet olsun 😇
Dondurmalikahve frknmomy Eğer anne sütü ile doyuyorsa vermeyin bunu günde en az 5 adet bez çıkarıyosa anlarsınız. Bi arkadaşıma doktoru mama verdi gerek olmamasına rağmen sonra meme reddi oldu halbuki sütü ile 1,5 kilo alıyodu bebek. Nacizene tavsiyem
frknmomy Rozza benim 2. Çocuğum canim ilk cocugumda çok tecrubesizdim sık sık beslemiyordum saate 1 yada 2 saate bir besliyorddm ama bu oğlumda biraz daha tecrübeliyim sürekli besliyrm bide mamada veriyrm
Badehandeyldz Rozza bol su içmek yemek yemesem bile durduğum yerde su içtim. Ekstra petibör büskivi baya süt yapmıştı tesadüf yemiştim ve kuru incir ikisiyle tatlı yapınca fark etmiştim
Esoca38 frknmomy hay maşallah 😍 benimkide 2200 doğdu 35 haftalık. Şuan 4.5 aylığız kontrole gittiğimizde 6.400 du kilosu. Yaşıtlarıni tam anlamıyla yakalamış diyince ertesi gün kestim mamayı :) şuan sadece anne sütü mamada gece yatmadan yatmaya veriyorum bakalım 5. Ayda kaç kilo almış olacak :))
frknmomy Esoca38 maşallah sizin bebisinizede bizim doktorumuzda dedi hem boy hem kiloda neredeyse 2 katı artış var maşallah akranlarini yakalamış dedi Ama biraz daha mama vermeye devam edeceğim bir süre🙈
frknmomy Dondurmalikahve bez sayısı dediğiniz gibi normal yani aslında günde 2 veya 3 kez veriyrm mama gerisi hep anne sütü
Badehandeyldz prenses_we_prens_annesii beslenme düzenim bile yoktu bebeğim sabah 7 da kalkardı ben 12 de kahvaltı ederdim durmazdı. Tek yaptığım durduğum yerde su içmek susamasam bile içerdim özellikle gece sık sık uyanırdı emmeye ben litrelik şişeyle su bitirirdim. Hem kilo verdim hem sütüm arttı. Bide petibörle kuru İncirli pasta yapmıştım ikiside çok yaradı
frknmomy Rozza sen bilirsin canim ama sık sık emzir bence ve benim bebbegim tam anlamıyla sütünü içip uyumuyor 2 damla içip duruyor o yüzden bende sık sık emzir ip arada mama veriyrm