Leylazra Kızım 9.aya yaklaşıyor.Tonton bir kız.Kızım 5 gündür falan totosunu yüzüstü iken kaldırmaya çalışıyor ve gün gün iyiye gidiyor.Ama tam bir kaldırma vs yok.Bugün ise sürüne sürüne geri geri gitti az az.Sizce emeklicek mi belirti olarak sayılır mı.
Ask35tego Leylazra evet geri geri gitmek de emekleme sayılıyor ancak önüne hiç daha önce görmediğini şeyleri koyun onlara gitmek için çabalar Arkadaşım bebeği de öyleydi geri gidiyordu İlk kez renkli ojeler için emekleri ♥️
Leylazra Ask35tego Şöyle emeklediğini görsemde mutlu olsam.Büyüdüğünü görmek çok güzel bir şey.Bugün ilk defa az az geri geri sürünerek gitti.Kendini de kaldırmaya çalışıyor.Umudum en geç 10.aya emekliyor olur inşallah.🥰😍Önüne koydum ama gelme yok uzanmaya çalışıyor uzanamazsa oralı değil sadece bugün geri sürünmeye başladı yeni.☺️
Ask35tego Leylazra acele etmeyin, gergun deneyin en kısa sürede yapar inşallah Allah acılarını göstermesin