Merhabalar,
Bebeğim 10 aylık ve genellikle emerek bazende sallanarak uyuyor. Bu sıralar atak ve dişten dolayı düzensiz Kısa uykular yapıyor çok zorlanıyorum artık. Yaklaşık 3 hafta sonra işe başlayacağım o yüzden kendisinin uyumasını istiyorum. Nasıl bir yol izlemeyebilirim?
Şimdiye kadar çok zorlanmıyordum o yüzden gerek duymamıştım ama hem zorlanıyorum hem endişeleniyorum artık 😕
Tavsiyelerinize ihtiyacım var