Bu aralarda bu moda oldu, post açtım cevap vermediğiniz, böyle bir durum yaşayan var mı yazmışsınız demek ki yaşayan yokmuş. Cevap gelmediyse internetten araştırın, bebekle ilgili neredeyse her konu ile alakalı blog var ve çoğunu okuyorum. Bebeğiniz de ıkınma varsa kakasını yapıyorsa gazdır, zaten onu siz anlayamazsınız doktor anlar. Arkadaşım da gazını çıkarıyor ama uyumuyor diye götürdü gaz çıktı. Buradakilerde bebeği görmeden ne kadar tavsiye verebilir? Kakasını yapmadığı için karpuz suyu veren var burada.