Nyles2019 aksam öğününü mamayla atlatmayın bence bir şekilde vermeye çalışın zor ama bişekilde aksam öğününü vermek lazım kızım 9,5aylık sabah yumurta peynir zeytin pekmez ıhlamur pankek v.s değişiyor sürekli tabi ara öğünde kendi yaptığım enerji bombası adını verdiğim kek☺️Ya da tarhanalı kraker atıştırmadık tarzı şeler meyve ve ya yoğurt aksam pilav et tavuk brokoli sebze haşlama gibi gibi.bir gün de mutlaka et tavuk kıyma veriyorum çorba mutlaka oluyo sebze yani gün içinde hepsini yayıyorum aksam yemeği erken yediyse eger yulaf unlu muzlu pekmezli cevizli karışımlar veriyorum normal saatinde yediyse onu da vermiyorum sonuçta gece uyuyo ve sindirim açısından sıkıntı yaşasın istemiyorum.doysun diye değilde daha cok besleyici şeyler kendiniz için evde kek v.s şeler değişik şekilde yapabilirsiniz bir de şuna inanıyorum bebeklerinde damak tadı var gerçekten et haşlıyorsam o şekilde sunmuyorum etin içine biraz kimyon sarımsak koyuyorum en son tavada bir iki cız bız yapıyorum severek yiyor ama diğer türlü haşlayıp önüne koyduğumda yememişti yani damak tatlarına hakim olmak bilmek lazım 🌸