1prens1prensesannesii Cemrebebek ben çok alışveriş yaptım o siteden gayet güvenilir ürünleri de guzel
minikkoalammmm Cemrebebek sipariş vermedim ama o sayfayı takip eden arkadaşlarım var sitedeki kıyafetlerin fiyatı baya uygun çok şaşırdım o kadar uygunsa fiyatı nasıl bişey gelir bilemedim 🤷♀️
minikkuzum22 Cemrebebek ben daha yeni yaptım. Dün geldi kargom denedim çokta güzel oldu. Kumaslarida fiyatıda güzel. Ama bedenleri biraz küçük. Bilginiz olsun
Cemrebebek 1prensannesi06 ya bende öyle işte bi kere dolandırıldım öyle ondan sonra korkuyorum o yüzden buraya sormak istedim
2cocuk_1anne_ Cemrebebek ben çoğu kıyafeti ordan aldım ve çok iyi malları Tavsiye ederim ilgilenmeleri ve geri dönüşleri de çok iyi Fiyatlar da diğer taraflara göre daha uygun Hem uygun hem malları güzel
minikASLANIM Cemrebebek bmde alışveriş yaptım ürünleri hem Uygun hem kaliteli iki yıldır giydiriyorum aldıklarımk