acimavi Sevgili anneler kızım 21 aylık bayramlık hangisini alsam çok kararsız kaldım😇 instadan beğenmiştim ama kandırıldım çok geç olmadan hazır etmek istiyorum. Kumral bir kızım var. Kırmızı pötikare mi, pembe oduncu mu, yavruağzı kadife mi?💙
Fenty acimavi Altına beyaz bir külotlu çorapla hayal ediyorum gerçekten çok güzel olur havalarda şuan serin gidiyor ama bayrama nasıl olur bilemedim.
Muges4 acimavi her birine bir uyduramamazlık bulursan daha çok zorlanırsın canım🥰 ay şey yap o piti piti😂
Duyulurum acimavi ben 1′i beğendim ☺️ uyumlu giyinme şansınız varsa herhangi biri de olur hepsi çok güzel