Kızlar merhaba bebegım 2.3 gundur emdıgı sutü fışkırarak kusuyor dr antıbıyotık verdı 2 sefer kullandık daha sanırım bagırsak enfeksıyonu olmuş mukuslu kakası vardı. Başına gelen varmı ekstra bıseu yaptınız mı nasıl atlattınız 😏 agzından burnundan gelıyor yavrumun. Süt alerjiside var sanırım herseyı kestık 🥺 ne yıyıp ıcecegeım bılmıyırm😭