minikmelegimmmm bence her halükarda sizin evinizde bakılsın. Başkasının evine komşu mu gelir, tamirci mi gelir kim gelir bilemezsin. Başkasının evinin güvenliğini sağlayamazsın, mesela benim annem baktı çocuğuma komple balkon demirlerini yeniledim, yükselttim, annemin evi olduğu için sorun değil ama bakıcıya böyle bir harcama yapmak İstemez insan. İlk defa bakması da dert değil bence sonuçta çocuk büyütmüş mü büyütmüş