Almi4134 benim kızımda aynı teyzesi.zaten tadım yapıyoruz hani çok yedirmiyoruz.ben şöyle yapıyorum.hani artık 8 aylığız ya.ilk başta havuçla başladım.Sabah 10 da uyanır emzirdim.saat 12 1 gibi havuçu haşladım bir çay kaşığı ondan verdim sonra emzirip uyuttum.şimdi ise sabah uyanınca emziriyorum.alerjik olduğumuz için 10 emer.11.30 12 gibi yulaf ezmesi ve meyve takıyorum yada yumurta sarısı pekmez en fazla 1 çorba kaşığı yiyor sonra emip uyur.en fazla 45 dakika.uyanır emme saati ise emer.saat 2 3 gibi tadım ürünü varsa tadım ürününü yoksa bir çorba yapıyorum emiyor tekrar uyuyor