Minkpndam ilk çocukta sinir krizleri geçirirdim. Her yolu denedim, çizgi filmle, kızarak, blw yok yemedi. 3 yaşından sonra kendiliğinden başladı güzel yemeye. Şimdi 5 yaşında her şeyi kendi başına yiyor. İkinci çocuğum oldu, hiç üstüne düşmüyırum yemezse yemez sonra düzeliyor nasılsa diye. Ben rahat olunca o da çok daha rahat alıştı ekgıdaya. Size önerim, rahat olmanız, ve olmuyorsa olmuyor demeyi öğrenmeniz. Kendinizde bebeğinizde bir hata aramayın. Sadece krep yiyorsa bırakın onu yesin ama her öğün yemek masasına oturtun. Bi kaşık yiyorsa Bi kaşıkyesin kalksın.