Bebeğim 3 buçuk aylık neredeyse 2 aydır diyet yapıyorum. Kakada kan yok cildinde hiç bir şey yok . Sadece bagırsak sesi haftada bir kaka yapma aşırı gaz huzursuzluk vardı . Test yapmadılar diyet verdiler kac tane doktora gittiysem . Şimdi doktor süt ürünü pişirilmiş şekilde ac dedi . Ama çok korkuyorum yine huzursuz olursa diye . Belki de alerjisi hafif gibi gözüküyor ondan dolayı mı hemen açtırıyor acaba ? Böyle olup da hemen gecen varmı denemelimiyim?