Leylabade ben kızıma hep deneyerek alıyorum çünkü aynı markanın aynı numara ayakkabılarında bazı modeller oluyor bazıları olmuyor kızım rahat ettiğini direk belli ediyor zaten çıkarmak istemiyor bu arada birda avm de üst katta bir ayakkabici var orada vicco ürünleri oluyor çok çeşit yok ama birde çarşıya da flo açıldı oradan bakabilirsiniz