Kanatsizmelegim Merhaba Anneler bebeklerinizi kaçıncı ayında yurutece bindirdiniz ve süreç nasıldı benim aklımda yurutec yoktu düşünmüyordum ama annem almiş sağolsun kırmakta istemiyorum her zaman değil arada bir bindirmeyi düşünüyorum
GiybetReis Kanatsizmelegim 7. Ayda kısa kısa bindirdim. 8. Aydan sonra içinden kendini atmaya başladı. Öyle 1-2 ay ben rahat etmiştim , işlerimş yaparken vs.
Kanatsizmelegim GiybetReis evet O açıdan iyi oluyor sürekli bende bindirmeyi düşünmüyorum kisa süreliğine arada bir aslinda ben hiç alip bindirmeyi istemiyordum ama alinmiş artık