gocebebirbayan Bexsero sonrası bebeğime yemek yedirebilir miyim hemen, 14.5 aylık? Nimenrix de sanki iki saat beslenmesin dediler gibi hatırlıyorum ama emin de değilim kızlar
Arenbebek gocebebirbayan hic oyle bisey bilmiyorum hatta asidan sonra cok aglamisti ben emzirdim dr yaninda ufak oglumu buyuyundede yemek yedirmistim yemekle asinin herhangi bir alakasi yok canim
gocebebirbayan Ona göre besleyip götüreceğim. Şuan uyuyor yemek yemez uyanır uyanmaz. Mama vereceğim 2 saat birşey yememesi gerekirse
Deletedmom_14 gocebebirbayan bize beslenmeyle ilgili bir uyarı yapmadılar, hatta aşıdan sonra biraz ağlayınca hemşire emzir hemen annesi demişti.
gocebebirbayan Arenbebek sağol canım. Bir aşıdan sonra besleme 2 saat dediler ama hangisi hatırlamıyorum. O yüzden sormak istedim 🌸
biimiyomyardimet gocebebirbayan bize rota açısından sonra dediler beslenmesin diye. Bexsero yeni olduk söylenmedi öyle birşey 🍀
gocebebirbayan Deletedmom_14 biimiyomyardimet Madam kızlar teşekkür ederim. O kadar çok aşı oluyorlar ki hangisinde denildi tamamen çıkmış aklımdan. O zaman aşıdan sonra yemek yediririm daha iyi olur. Mamayı yedi uyudu çünkü. Tekrar mama vermek istemiyorjm. Yemek de yemesi lazım 🌸