Kizlar selam kızım 21 aylık ve bayramdan sonra bı oyun grubuna baslayacak günde 3 saat. 2 buçuk yaştan sonrada yarım gün kreş şeklinde ilerleyeceğiz. Bende artık rötarlı bir şekilde de olsa iş hayatına döneceğim. Sizler ne zaman gönderdiniz memnun kaldınız mı çocuğunuzda olumlu gelişmeler oldu mu ?