expelliarmus Bebeğime uyku tulumu almayı düşünüyorum malum önümüz yaz. Tercih ederken uzun kollu mu yoksa kolsuz mu almalıyım ? Kaç tog almalıyım ? Kızım 6 aylık. Öneride bulunursanız cok sevinirimmm
Tweetyy expelliarmus yazın cok sicak tutmaz mi tulum? Bilmiyorum kullananlar varsa yazar tabide zibin serin olursa zibin ustune ince pijama vs idare eder sanki
Pol34 expelliarmus yazın uyku tulumunda biraz terler ben uzun kollu tulum aldım lcwden 2li çok sıcaklarda zıbınla biraz daha geceler serinken o ince tulumla yatırmayı düşünüyorum
expelliarmus Ikrazumra19 gece üstünü çok açıyor böyle ince müslin olan uyku tulumu alıyım diyodum da bilemedim 🤷🏼♀️
expelliarmus GiybetReis üstünü hiç örtmek istemiyo. O yüzden ince müslin uyku tulumu mu alsam diyodum 🤷🏼♀️
Ikrazumra19 expelliarmus birsey olmaz benim kizlarim yaz kis ustu acik yatiyor yazin sort atlet tarzi seylerle yatiyirlsr bebekliktem beri
Sevgiguveen expelliarmus sevi bebeninkini aldım ama yazın ortasında 1 yaşında sadece zıbın bide müslin veriyordum ustune o bacak arasına gırıp oyle uyuyordu birde klıma 24 derece dururken 🤔 bilemedim sizin tecihiniz tabi anne olarak çocuğunuzu siz bilirsiniz .
GiybetReis expelliarmus bende üstünü hiç örtmüyorum. İzmirde oturuyoruz biz aşırı sıcak oluyor. Klima da calıstırmıyorum çarpmasın diye. Bi tık serin olursa pijama giydiriyorum ama 2-3 ay sırf zıbınla bile terledi.
Benisahtesevmee expelliarmus ovli kullanıyorum yazın ıncecık üstte uzun kollu zıbın ıle kolsuz kundak cunku
Beril81tuba expelliarmus ben carters in ince uyku tulumunu aldım çok memnunum sıcaklarda inceyi soğuklarda polarlı kalın olanını kullandım🎀