Enesenemir Larinaz kesinlikle tuna gul han👍tum ozel hastaneleri ve ugur gokleri bile denemis biri olarak git ve farki gor derim😊
Larinaz Enesenemir evet instagtamdan takip ediyorum.bnde cok sevdim.ama pahalı geldi biraz ya.350 tl fazla dglmi.bide tetkikleri acıbademde yaptırıyormuş sanırım
Enesenemir Larinaz aslında küçük bir laboratuarı var orda oldu bizim tetkiler su ana kadar biraz pahalı evet ama her kuruşuna değer gücünüz varsa düşünün derim.