Kızlar merhaba 3 aylık bebegim var ve sol göğsümü tutturamadık sadece sağı emiyo.Solu ara ara verdik suan hiç istemiyo bende mochi ile sağıyorum günde 1 ya da 2 kere.Ama fayda etmedi sağ göğsüm solun nerdeyse 2 3 katı eşitlemek için ne yapabilirm.Aynı durumu yasayan bi fikri önerisi olan varsa yardımcı olurmusunuz?