Deletedmom019 Arkadaşlar merhaba 1 bucuk aylık kızım var hem meme hem mama takviyesi ile besleniyor. Yalnız fark ettimde benim sağ göğsüm daha büyük bu düzelir mi ne yapmalııyım? Ayrıca solda daha az süt üretimi oluyo düzelir mi bu ya
MelisaCeyhun Deletedmom019 benim de öyle 🤪 sağ göğsüm kavun sol göğsüm mandalina gibi 🙄😂 her iki taraftan da besliyorum ama daha düzelmedi
Nazoliii Deletedmom019 2 cocugumda da oyle oldu benimde sag göğsüm de daha cok süt olduğu ve delikleri daha acik olduğu icin ilk kizim sag memede daha cok kalir ve onu isterdi simdi 2. Kızimda öyle o yuzden sağ göğsüme daha cok süt geliyor 😊 bu emzirmeyi biraktiktan sonra geciyor ama 😊
Aselinannisi Deletedmom019 tabi duzelir vazgecme ama sakin o gogsunden israrla daha cok ver bnimki 2 hafta oyle zayftii
Aselinannisi Vardir vardir sut bide sutum varmi yokmu deme emzir emdikce meme sinyal gönderiyor sut yetmiyor diye çoğalıyor
fatima Deletedmom019 şu an 8 aylığız sağ ğöğüsümde süt çok oluyor nedenini bilmiyorum 2 kere emzirince eşitleniyor evet 🌸