Nursenaglbtn Dilaylaa internete baktım 76₺ diyor eczaneyle arasında uçurum gibi fiyat farkı var güvenemedim 🙄 elimdeki mamada bugün anca yeter hemen eczaneden almak istedik ama bulamadık 🤷🏼♀️
Nursenaglbtn Nrkrs hayır golden goat kullandık 2 ay allerjisi vardır diye düşünmüştük doktorda öyle demişti. Şuan normal aptamil içiyoruz alerjimiz yok 🤷🏼♀️ Yada geçti bilmiyorum 🤔