Ben öyle şöyle kolay kilo verdim emzirdim gitti vs. Diyemeyeceğim size, ben de 2 yaşına kadar emzirdim fakat düzenli bir diyet yapmadan zor veriliyor kilo. Şuan emzirmeyi bıraktık ve ben hala diyet yapıyorum aç kalıyorum ama zayıfladıkça mutlu oluyorum. İradem zayıf demişsiniz şöyle düşünün. Şuanki görüntünüz sizi mutlu ediyor mu? Etmiyorsa çok az dişinizi sıkıp istediğiniz görüntüye ulaşmak için en önemlisi sağlık için yemeyin ☺️