Hanımlar 6 ay 8 gunluguz gecen hafta kızımın aşısını yaptrmak ıcın ıkı kere saglk ocagına doktor yok dıye gerı geldm . bugun de kızımın biraz atesı var aşıya goturmek ıstemıyorm ama gec olur dıye de korkuyormm 6 ay 8 gunluk yarın gotursem gec olurmu aceba korkuyorum da