cigdemkrkmz Aylardır cam kavanozda duran yulafım vardı şimdi baktım kokusu normal böceklenme vs yok bozulmuş mudur? Tadıda normal biraz yedim ama emin olamadım
hunilimomm cigdemkrkmz benim de aylardır duruyor dolapta böcek yok örümcek ağı tarzı bişey yok duruyor öyle
Kagansmother Organik yulafsa eger buzdolabında 6 ay muhafaza edilir değilse sanırım daha uzun süre gider tadı acimtrak olduysa bozulmuş demektir