Deletedmom_32 İdrar yolu enfeksiyonu olduğu nasıl anlaşılır ateşi düşmezse doktora getiricem 1 saat sonra belirti verir mi
Hagisidagu Deletedmom_32 enfeksiyon varsa ateş düşer tekrar yükselir bizimde idrarda koku vardı ama temiz çıktı kanda çok az çıkmıştı antibiyotik verildi idrarda çıksaydı yatış yapilacakti
Oykulina Deletedmom_32 kac gundur ayni sikintyi cekiyorum kanda enfeksiyon cikti antibiyotik basladik dolven calpol donusumlu veriyorum o kqdar inatciki dusuyo tekrar cikiyo ates