Selam kızlar.Emzirirken lazer epilasyon yaptıranlar Emzirme donemi bittikten sonra kıllar tekrar çıktı mı? Eşim doğumdan sonra çok istediği için lazere yazıldım oradaki bayan sıkıntı olmayacağını söyledi fakat arkadaşlarımla otururken biri emzirirken yaptırdığını ve sonradan daha çok çıktığı hormonların tam düzelmedigi için lazerin bir işe yaramayacagunu söyledi .İçime bir şüphe düştü acaba devam etmesem mi emzirme dönemi bitince mı gitsem?