OglusmBİM de A101 de ŞOK ta HAKMARDA. da var ondan yerle marketlerde bile bulursun canım ben de hep onu. İçi yorum valla yumuşak içimli geliyor bana hatta bukursan yaseminli yeşil çayda içe bilirsin ayrıyeten hibis kus çayı bile içe bilirsin ödem için. Ama günde bir bardak iç