Zahide97 normal bende de aynısı oldu hatta böyle şip şip damlayarak adet oldum çocuğun bezlerinden altıma takip saat başı degistiriyordum dedim heralde Allahima kavuşuyorum birde kandil gecesi 😅 bebeğim 3 .5 aylık şuan . Bende 2 ayimda adet oldum . 1 senedir adet olmadığımız için bünye atık kanı biriktirmistir bence . Şuanda adetim çok ama o ilk olduğum gibi değil tabi . Normal yani bol su için çorba vs sizi ayakta tutacak şeyler karaüzüm dut kurusu protein vs vs geçmiş olsun