mervee161221 Merhabalar oğlum 4 aylık oldu bugün sağlık ocağından vegaferon verdiler yeni doğduğunda sağlık ocağından aldığım D vitamini çok sorun yarattı bunu da kullanmakta kararsız kaldım kullanıp memnun kalan var mı acaba ?
Tgc9 mervee161221 Vegaferon bizde aşırı kusmaya yol açtı bu yüzden doktorumuz bestiron verdi onu kullanıyoruz bebekten bebeğe değişiyor sanırım önce deneyin bir yan etki görürseniz doktorunuza danışarak değiştirirsiniz
Balyanakliya mervee161221 ben kullanmadım ne d vitamininin nede kan damlasını biz Dr muzun verdiklerini kullanıyoruz sağlık ocağının verdiği kan damlasının ilerde dişlerde leke yapıyormuş biz ondan microfer damla kullaniyoruz
ozgennk Ben sağlık ocağından verilenleri kullanmadım nazı şikayetler okumuştum korktum sidefer aldım hiçbir yan etki yapmadı ve içirmek istediğimde kendi ağzını açıyor