S_seylek60 benim kızımda 1buçuk aylıkken başladı kusması beslendikten sonra olduğu gibi kusuyordu doktora sorduk idrar yolunda enfeksiyon olabilir yada reflüsü vardır demişti.bi şurup vermişt adını hatırlayamıyorum 10 gün kullanın düzelmezse reflüdür dedi ve düzelmedi şuan 6 buçuk aylık 5 Ayda ek gıdaya başladım baya azaldı kusması şimdide ara ara ksuuyor ama çok çok az üzeri bile kirlenmiyo sadece ağız kenarlarına çıkıyor.inşallah sizinde enfeksiyon gibi bişey değildir geçmiş olsun 🌸