Tomris-Hatun Bebeklerime dahaa iyi gelecek icin daha verimli bir anne olmak icin anksiyetimi durdurmam gerkti . Okb tanisi kondu bi yandan onlarla ilgilenip bi yandan korkularimi endiselerimi beynimi susturamiyordum . Istemsiz mutsuzluk aglama krizleri neyse duygusala baglamak istemiyorum
Zeliff Tomris-Hatun okb değil ama benimde sorunlarim vardı. İki yıl tedavi gördüm sonra anne olmaya karar verdim. İyiki öyle olmuş yoksa kızıma çok kötü bir anne olabilirdim. Sizde en iyi kararı vermişsiniz
Woman35 Okb varsa uzerine gidin maruz birakma teknigi uygulayin yani temizlik takintisi varsa o an bi yer kirli mi birakin kalsin ilk denemede 3 dakka kalir ikincide 5 boyle boyle duzelir insallah
Hnnz Tomris-Hatun emzirdigim için ilaç ksmini duusnmedim ama hayat kalitem kalmadi acaba emzirrken kullanılan ilaçlar varmi
Eliff-12 Hnnz Zaten bebeğim iki yaşına grmej üzereydi emzirmeyi bıraktım ilaca başladım canım artık çok zor oluyordu bir nevi mecbur kaldım
Woman35 Ssssraa ben bilirkişi değilim yanlıs yonlendir miyim sadece bende de okb vardi bu yontem ise yaradi çok şükür korkular uzerinde de olur diye biliyorum psikilog soylemisti
Eliff-12 Tomris-Hatun inşallah biran önce sağlığımıza kavusuruz Allah yardimcimiz olsun düşün düşün bir türlü bir sonuca varamiyorsun öyle kötü bişey ki
incii Bende de anksiyete var, bir süre ilaç kullandım hamile kalınca bıraktım şimdi depresyon da eşlik ediyor sanırım. Hiç iyi değilim sürekli mutsuz hissediyorum ve olumsuz düşünüyorum. İki çocuğum var emziriyorum bende mi gitsem diye düşünüyorum.