Nasıl gidiyor anneler bizim ki yerinde bir sn durmaz normal karşılıyorum 🙈 allahtan yürüyor artık eskisi gibi kaldır beni gezdir beni bitti ✔️ ama bu ek gıda bizi üzüyor malesef yediremiyorum hep meme kg zayıf zaten yeni yeni anni mama demeye başladı çok şükür mutluyuz 🙏 ama canı isteyince tabi öyle sizde durumlar nasıl birde köpek dişlerimiz geliyor bir sinir 😤. Canımıza okuyor