Arkadaşlar merhaba bana bastonlu sağlam ama hafif kolay açılıp kapanan içi rahat bir bebek arabası önerebilir misiniz?Benim canyon v2 olandan Allah’ım bu kadar mı kalitesiz çıkar arabanın oturma yerinde çocuğun rahatla yerleşeceği alan yok🙄 Neyse lütfen bu sefer yüzüm gülsün 😘💐