Duyulurum Son iki seferdir siparişlerim ikiye bölünüyor, bir kısmı yurtiçiyle geliyor. Ama yurtici kargoya bir türlü verilmiyor. Sizde de oluyor mu bu durum? Kaç gündür “paketlendi” yazıyor ama başka gelişme yok.
herseyguzelolacakk Duyulurum evet benimde son siparişim 2 ayrı şekilde geldi. Ama sorun yaşamadım ikiside aynı gün teslim edildi. Dediğiniz gibi biri hala taşıma aşamasında görünüyordu.
Duyulurum herseyguzelolacakk anladım, evet orada görünen açıklama hemen değişmiyor ama bana bir kargo kodu hala gelmedi, gelmediğine göre kargoya verilmemiştir. İkidir böyle olunca acaba genel bir sorun mu var dedim. Teşekkür ederim