annetatlisi Doğduğundan berı varlar ama ne olduğunu çözemedim sivilce desen degil değişik küçük küçük noktalar bebegim bu arada 2 aylık oldu ne zaman geçer acaba basına gelen var mı
Deletedmom00881 annetatlisi benim bebeğimde de çok vardı 3 aya kadar geçmedi, doktora her sorduğumda anne sütünden oluyor dedi
BarlasMomm annetatlisi yag bezesi onlar. Doktorumuz ellemeyin sakın 1 yasindan sonra duzelir dedi bizede
AyazisMom Yag bezesi canım onlar dogdugunda benim oglumdada vardı emzirdiginiz zamanda o sekilde bezeler cıkabiliyor daha sonra geciyor oglum 6 bucuk aylık suan yok mesela