-Deniz_ 1.5 aylıkken gittigimizde tartıldı 4.490 geldi ama benim kızım 2.890 gr dogdu, kilo alımı iyi, anne sütüyle besleniyor. Suan 2 ay 4 günlük bu hafta ici aşısı var gittigimde tarttırcam . Bakalım kilosu iyi doğanları yakaladımı!?!?