Merhabalar, biliyorum ki bu platformda temizliğe düşkün benim hayal bile edemeyeceğim yerleri 😁düzenli temizlik yapan hanımefendiler var. Şimdi şöyle bir soru soracağım. Çamaşır makinemde (1,5 yıllık siemens marka) bir koku sorunu meydana geldi. Sanıyorum iç lastiğinin ıslak kalmasından kaynaklı. Sayın temizlik üstadları bu makineyi ne ile nasıl temizlememi tavsiye edersiniz. İlk hedef kokuyu gidermek daha sonra kokunun oluşmasını engellemek. Hangi malzemeler deterjanlar nasıl yapmalı😀
not: beyaz eşyalar teknik aletlerdir lütfen porçöz dök miss gibi oluverir tarzında öneride bulunmayın😬😬