Merhaba. 35 haftalık gebelik zehirlenmesinden doğum yaptım bebeğim çok düşük kilo ile doğdu. 15 gün küvezdeydi kilosu artıp biran önce çıksın diye mamayı dayadılar emzirtmediler bile. Çıkarken mecbur humana mama önerdiler. Kolik bir bebeğim olmasına rağmen mama çok fazla gaz yapmıyor. Kabızlık problemide yaşamadık. Ama Humana mama hazırlandıktan 15,20 dk sonra kullanılmıyor