Kızlar merhaba suanlik hipp mama kullanıyorum bebeğim 4 aylık fakat doymuyor gibi içtikten 15 dakika yada yarım saat sonra tekrar istiyor bazende 2 saate bir doyurucu bir mama var mı sma kullandım hiç sevmedi hep kustu Aptamil kullandım ondan çok memnundum fakat bebegim bir süreden sonra kabız oldu Bebelac kullandım onu da sevmedi golden goat kullandım aşırı derece kabızlık yaptı şuan humana ve evolvia arasında gidip geliyorum kullanan var mı memnunmusunuz ?