Dilarabs Merhaba arkadaşlar 8aylik bebeğimde hapşırık burun akıntısı başladı ilk kez hasta oluyo hemen doktora gitmelimiyim yoksa beklemelimiyim 4yaşinda ablası var onada geçmesinden korkuyorum:(
Omom Dilarabs geçtiyse geçmiştir zaten. Biraz bekleyin bakalım sadece hapşırık ve burun akıntısından bir şey olacağını sanmıyorum. Üşütmüştür belki sadece
Okuyan_anne Dilarabs salgın var simdik hastaneden geliyoruz ateş burun akıntısı göz yaşı nefes alamam gibi iğne yaptı şurup verdi aynı şekilde bende hastaym
Ask35tego Bizimde öyle başladı nezle olmuş Bol bol serum fizyolojik ile yıkama ve sadece calpol önerdi öksürük olursa ise sabah akşam 1 çay kaşığı prospan