_YanakReisinAnnesii anakzusu gayet kullanışlı üstelik genişte içerisi bebeğim çok fazla hareketli olmasına rağmen herhangi bir devrilme tehlikesi yaşamadık canım , temizliği falan da çok kolay balkonda 1 kova suyla yıkıyorum mis oluyor 😂
2cocukannesi__ anakzusu https://imgyukle.com/i/RxV8jI bunu ben dolap uygulamasindan 102 tly aldım 200 falan çok yüksek ya tertemiz çizik dahil yok ben çok begendim
Kocakgiller Ben joie mimzy snacker 2 kullaniyorum cok memnunum ve baya büyük piyasadaki plastik olan mama sandalyelerinden yanı ilerleyen yaşlarda onu masamıza sandalye olarak koyup oturtabiliriz düşünürseniz