Bebeğim kolik olduğu için sürekli ağlayan sancılanan bi bebek tek başıma yapamadım kaynanamgilde kalıyorum ev kalabalık 8 kişi kalıyoruz uyuduğumuz yerde oturma odası kimse saat 12 den önce odayı boşaltmıyo dolayısıyla kızımıda gece uykusuna o saatten sonra yatırıyorum gündüz zaten yarım saat falan uyuyo aralıklarla ben nasıl bi uyku düzeni oluşturucam sizce evimemi gitmeliyim kızım iki buçuk aylık bu arada en son battaniyede sallayarak uykuya geçiriyorum 😒