Bende 13 aylikken yaptirdim narkoz almasini istemedigimden hastanede yaptırmadımçünkü tamamen bayicaklardi ozel klinikte bolgesel uyusturdular cok hareketli oldugu icin cok zorlandık uyutabilseydim baya rahat gecerdi ama memnunum daha fazla buyumeden yaptirin derim :) 3 gunde iyilesiyor zaten 10 gündede baya iyilesiyor 20 gunde hicbirsey kalmiyor