yeniannelik_ Selam herkese yeni doğum yaptım 14 günlük oldu bebeğim. Bugün sağlık ocağından aradılar topuk kanındaki Fenilketonüri değeri yüksek çıkmış böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
Kayices Bende canım benide aradılar bugün 3. Topuk kanını verdik endişeleniyorum inşallah temiz sonuçlarımız çıkar 🙏