Bebegimm1 vallahi doktor öyle dedi kuzum güçlü 2 kişi lazım dedi arkadaşıma sordum o da devlette yaptırınca elini ben tuttum ayaklarını eşim dedi. Benim eşimde yok malesef uzakta annemle ikimiz gideceğiz ben ellerini tutacağım nasıl dayanacağım bilmiyorum sulu gözüm zaten aşısında bile ağlıyorum napacağım yaaa 😭😭😭😭